Fir Fluorocarbon Claumar Pescar Super Soft 20m 14.6kg 0.35mm Clm238979
70.36 lei / luna
3 luni
53.61 lei / luna
4 luni
36.88 lei / luna
6 luni
20.21 lei / luna
12 luni
12.02 lei / luna
24 luni
Descriere produs Fir fluorocarbon claumar pescar super soft 20m 14.6kg 0.35mm clm238979
Fir fluorocarbon claumar pescar super soft 20m 14.6kg 0.35mm clm238979
Fir Fluorocarbon Claumar Pescar Super Soft 20M 14.6KG 0.35MM
Fluorocarbonul Claumar este 100% invizibil in apa, lucru ce face ca monturile sa fie de nedetectat si are o rezistenta sporita la nod si abraziune. Este indicat pentru legarea monturilor de tip chod atunci cand folosim momeli flotante sau legatura clasica nod fara nod atunci cand folosim momeli neflotante cum ar fi boilies-urile.
Datorita rigiditatii medii si elongatiei reduse, il face sa fie foarte versatil in legarea de monturi.
Specificatii produs
Brand:
Claumar
Grosime:
0.35 mm
Lungime (m):
20
Material:
Fluorocarbon
Model:
Fluorocarbon Claumar
Rezistenta:
14.6 kg
Tip Produs:
Fluorocarbon
Din aceeasi categorie
Acest website foloseste cookies
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Statistici
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.