Produsele cumpărate de la Carp Evolution pot fi returnate în următoarele situaţii:

Produsul pe care l-aţi primit nu este conform cu specificaţiile de pe website-ul
nostru.

În acest caz puteţi cere înlocuirea produsului cu unul conform (dacă acesta se mai regaseste  în oferta noastră) sau puteţi cere
rambursarea contravalorii acestuia . De asemenea, se poate agrea să primiţi un alt produs, urmând să plătiţi diferenţa de preţ
(dacă produsul înlocuitor este mai scump decât cel comandat iniţial), respectiv să vi se ramburseze diferenţa (dacă
produsul înlocuitor este mai ieftin decât cel comandat iniţial).

In acest caz, Clientul trebuie sa returneze produsul , costurile de returnare şi de transport vor fi suportate de Carp Evolution , daca se utilizeaza acelasi curier cu care a fost expediata initial comanda respectiva.

V-a fost livrat din greşeală alt produs decât cel comandat.

Vă rugăm să returnaţi cât mai rapid produsul, pentru a putea fi înlocuit cu cel corect. Dacă produsul dorit de dvs. nu
mai există în oferta noastră puteţi să cereţi rambursarea integrală a contravalorii.

Costurile de returnare şi de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de Total Fishing,
daca se utilizeaza acelasi curier cu care a fost expediata initial comanda respectiva.

Produsul comandat este nefuncţional.

Returnaţi produsul şi il vom înlocui cu altul. În cazul în care produsul nu este disponibil în stocul nostru puteţi cere
rambursarea contravalorii.

Costurile de returnare şi de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de Crap Evolution,
daca se utilizeaza acelasi curier cu care a fost expediata initial comanda respectiva.

Produsul s-a defectat în termenul de garanţie.

În cazul în care produsul prezinta un defect de fabricatie, acesta va fi reparat. Daca nu poate fi reparat, îl vom înlocui
cu unul identic sau similar ca specificaţii tehnice, în termen de maximum 15 de zile de la primirea produsului defect.

Costurile de returnare şi de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de cumpărator.

Clientul persoană fizică doreşte să renunţe la cumpărare.

Conform legistaţiei în vigoare, clienţii persoane fizice au dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la
cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Renunţarea la cumparare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate pe site sau prin
comanda telefonica, si livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (fără semne de utilizare, în ambalajul original cu
toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de
client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la retur.

Pentru achizitiile online, pentru a primi banii inapoi clientul trebuie sa comunice in scris, pe e-mail, contul in care doreste sa i se faca plata.  

In cazul in care produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, respectiv prezinta urme
de manipulare, Carp Evolution va diminua suma returnata cu o suma corespunzatoare stadiului in care se afla aceste
produse.

Conform art. 14 din OUG 34/2014, Consumatorul este reponsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor,
rezultata din manipularea acestora.

Pentru a returna un produs, contactati magazinul telefonic sau pe e-mail.