Descriere produs Fir Textil Teflonat Claumar Pescar Stiff Line 20m, 0.40mm, 35.9kg clm238788
Caracteristici
Firul textil Claumar Stiff, reinvie ideea firului teflonat, atat de apreciat intre pescarii cu experiență.
Cu o textură rigidă, acest fir devine un aliat de nădejde în confecționarea unei game variate de monturi.
Rigiditatea sa conferă un plus de confort, eliminând riscul de încurcare și transformând pescuitul într-o experiență lipsită de frustrări.
Indiferent de tipul de montură pe care o preferi, Claumar Pescar Stiff Line de 20 de metri, cu un diametru de 0.40mm și o rezistență remarcabilă de 35.9KG, îți va oferi siguranța și controlul de care ai nevoie pentru a prinde trofeele mult dorite.
Alege calitatea și performanța cu Claumar Pescar Stiff Line - un fir textil teflonat care face diferența în lumea pescuitului!
Caracteristici
Tip Fir | Textil teflonat |
Model | Textil Teflonat Claumar |
Lungime (m) | 20 |
Diametru (mm) | 0.40 mm |
Rezistenta (kg) | 35.90 kg |
Culoare | Negru |
Material | Textil |
: |
|
Brand: |
Claumar
|
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.