
Descriere produs Nada Pentru Dunare Claumar Danube Power By Shary Vlogger 1 Kg clm220677
Caracteristici
Nada Pentru Dunare Claumar Danube Power By Shary Vlogger 1 KG
Dupa multe teste atat in fabrica cat si pe malul apei putem spune ca am reusit sa perfectionam o nada cu o mecanica excelenta atat pentru cosulet cat si momitor method ,o nada fishmeal echilibrata perfect din punct de vedere energetic si nutritional pentru atractia instantanee si de lunga durata a ciprinidelor fara a avea nevoie de adaugarea unor conservanti,coloranti si aditivi sintetici.
Avand in compozitie o cantitate mare de faina peste predigerata, faina de canepa si pelete intregi si macinate, o aroma de capsuna si krill va tine mult mai mult pestele pe vad.
Recomandam umectarea in 2 etape cu pauza de 10 minute si sitarea pentru mecanica perfecta!
Nada testata si recomandata de Sharry Vloger/Fish Hacker
Caracteristici
Tip Produs | Nada / Groundbait |
Model | Danube Power |
Aroma | Capsuna, Krill |
Culoare | Natur |
Compozitie | Fishmeal |
Mod de Ambalare (Cantitate) | 1000 g |
: |
|
Brand: |
Claumar
|
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.